Меню

Головна

Гарантія

На які товари надається гарантія?

На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника, або гарантійний талон нашого інтернет-магазину."RSX"
Будь ласка, обов'язково перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).


У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:


порушено збереження гарантійних пломб;
є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.


Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
природне знос чи вичерпання ресурсу;
випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, попадання всередину корпусу сторонніх предметів тощо); пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ); пошкодження; , викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатацій;
програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
збереження інформації на жорсткому диску .


Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються: модель; серійний номер; гарантійний термін; дата продажу товару. Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, у разі виникнення проблем із сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.


Я можу обміняти або повернути товар?

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.

Будь ласка, зверніть увагу! Обміну чи поверненню підлягає лише новий товар, який був у вжитку і немає слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо. Також має бути збережена повна комплектність товару, цілісність та всі компоненти упаковки, ярлики та заводське маркування
Якщо товар не працює — обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Для повернення грошей або заміни приладу споживач повинен мати при собі паспорт, товарний чек або гарантійний талон. Повернення грошей можливе у день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, протягом 7 днів.


Де і як можна зробити обмін чи повернення?

Обмінювати чи повернути товар можна у нашому офісі.
Якщо ви з іншого міста, можна відправити товар назад до нас за допомогою перевізника "Нова Пошта". Якщо товар зберігає товарний вигляд і не порушено упаковку, ми обміняємо його вам на інший товар, або повернемо гроші готівкою або переказом на картку ПриватБанку.